Hebt u een klacht over de BSR-behandeling?
Sinds 1 januari 2017 moeten alle zorgverleners in Nederland voldoen aan eisen die in het kader van de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg (Wkkgz) worden gesteld.
Door aansluiting bij de beroepsorganisatie CAT en Geschilleninstantie GAT voldoe ik als BSR practitioner aan deze eisen.
Dat houdt in dat ik het voor u makkelijker maak om klachten bespreekbaar te maken of in te dienen.
Hierbij volgt u de volgende stappen:
- Het kan voorkomen dat u als cliënt een klacht heeft over de geboden zorg. Mijn voorkeur gaat er uiteraard naar uit dat u deze klacht rechtstreeks met mij bespreekt. Dit kan d.m.v. een gesprek, telefonisch en ook per mail.
- Bent u niet tevreden over de uitkomst van dat gesprek dan kunt u via de website van de GAT contact opnemen met de klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris doet onafhankelijk en onpartijdig onderzoek en adviseert en bemiddelt tussen u en mij om tot een bevredigende oplossing te komen. U vindt alle benodigde informatie op de website van de GAT: www.gatgeschillen.nl